Vi använder oss av cookies för att göra din upplevelse bättre.


Event Planner

Event Planner är Stockholmsmässans digitala verktyg för dig som ska ställa ut. Denna guide hjälper dig att få en översikt över vägen fram till ditt event, så att du inte missar något och slipper strul eller dyra ändringar nära inpå eventet. Guiden beskriver bara en rekommenderad väg fram till eventet, men som vanligt är det bäst att vara ute i så god tid som möjligt. Alla utställare har naturligtvis olika förutsättningar och sätt att förbereda sig för ett event, beroende på erfarenhet, budget, erbjudande etc.

Via Event Planner gör du alla dina beställningar och ansökningar. Du kan också via systemet skicka ut inbjudningar till kunder, marknadsföra dig på Stockholm Furniture & Light Fairs webbplats och mycket mer.

Logga in
Alla som är registrerade som kontaktperson hos det utställande företaget kan logga in i Event Planner. Du skriver in din mailadress som användarnamn och väljer själv ett lösenord. Event Planner är kopplat till ditt monternummer så alla som loggar in från samma företag ser samma monter information.

Event Planner är uppdelat i olika stadier, för varje stadie ändras informationen i den viktiga listan gå därför in i Event Planner vid flera tillfällen under tiden fram till mässan startar så du inte missar ett viktigt datum som spar både tid och pengar.

Översikt datum

Planering och design - 19 sep - 8 nov
Granskning och beställning - 9 nov – 12 jan
Slutspurt - 13 jan – 2 feb
Inflytt - 3 feb – 6 feb
Under eventet - 7 feb – 11 feb
Efter eventet - 12 feb – 31 maj 2017

Du kan läsa mer ingående om de olika stadierna och vad som kan vara bra att tänka på i Planeringsguiden


Har du frågor kring Event Planner kan du alltid vända dig till Event Service, du når dem via eventservice@stockholmsmassan.se eller på telefonnummer 08-749 44 44


Lycka till med planerandet!


 

 

Event Planner